poniedziałek, 25 czerwca 2012

poniedziaałek

cześć dziewczyny, wczoraj nie pisałam bo jakoś  nie miałam czasu. rano orlik, później z mamusią solenizantką już 34 letnią  byłam u babci. Później  u Pau spacerek, później chwilę z Juliuszem w wyczekiwaniu za  zakochaną <3 później z małą poszliśmy do niej i na roleczki, mam kilka zdjęć ale , będę miała więcej o ile Pau przyjdzie po kabel ;) Dziś postaram się, dodać jeszcze jednego posta ale to późnym wieczorkiem. Aktualnie siedzę i zabieram się do sprzątania pokoju  ; D tak, znów. Niestety  trzeba przez siostrzyczki ; ) Nie poszłam do szkoły, bo to już bez sensu. Pogoda znów się pierdzieli ;< chcę słoneczko,  muszę wyrównać opaleniznę. Już niedługo wakacje ! Ja już je czuje, kurde chce piątek ; )












od kilku dni się zastanawiam nad rozjaśnieniem końcówek włosów ;D





















2 komentarze: